domingo, 2 de setembro de 2012

What to wear with these lovely pieces?

Hi everyone!!

Well I went shopping for some stuff about a month ago. Although i just bought two pieces, it was a great day :) Being in stores just brings me peace and when I shop for something I feel really happy and silly, because I start jumping and giggling like a little girl (I know, i'm childish!)

The shorts I bought are the same of the picture, but the shirt I bought is from another store, called Shana, but it's very similar to the one above, only yellow :)
 
I wanted your opinion on something: in which ocasions can I use my new clothes (together or separate) and can you create a great look?
Hope you like the pieces, because I love them!!!
 
Kisses and chocolates,
Rita :*

*FOLLOW ME ON LUUUX HERE (Click on "follow" on the right below my pic)*

***********************************************************************************

Olá pessoas!

Bem, eu fui comprar algumas coisas há cerca de um mês atrás. Apesar de só ter comprado duas peças, foi um grande dia :) Estar nas lojas dá-me paz e quando eu compro alguma coisa sinto-me muito feliz e totó, porque começo a dar saltinhos e a rir como uma menina (eu sei, sou infantil!)

Os calções que comprei são os mesmos da foto, mas a camisa que eu comprei é de outra loja, Shana, mas é muito semelhante à anterior, só que amarela :)

Queria a vossa opinião numa coisa: em que alturas é que posso usar as minhas roupas novas (juntas ou separadas) e criar um grande look?

Espero que gostem das peças, porque eu adoro-as!

Beijinhos e chocolates
Rita :*
*SIGAM-ME NO LUUUX AQUI (Cliquem no botão "follow" por baixo da foto no lado direito)*

Sem comentários:

Enviar um comentário