domingo, 2 de setembro de 2012

Sintra, Portugal *

Hey everyone!

Today I'm going to show you a little bit of one of my favourite places here in Portugal: Sintra.
The pictures are all mine, so they might not be the most beautiful, but I hope you enjoy.
Sintra has a rustic feel in all it's extension. For me it's a magical place, really. I just LOVE it! The castle and the palace on top of the hill are great. The Palace of Feather (Palácio da Pena) is really colorful from the outside, but sober on the inside. Much like it, Sintra has a really beautiful side, with all its gardens and beautiful landscapes, but you also can go to the middle of the village, where a lot is going on!!!
You have to visit it, I totally recomend it!

Have you ever been there? If so, did you like it? Let me know ;)

Kisses and chocolates
Rita *

*FOLLOW ME ON LUUUX HERE (Click on "follow" on the right below my pic)*




***********************************************************************************

Olá a todos!

Hoje vou mostrar-vos um dos meus lugares favoritos aqui em Portugal: Sintra.
As imagens são todos minhas, por isso podem não ser as mais bonitas, mas espero que gostem.
Sintra transmite um sentimento de antiguidade em toda a sua extensão. Para mim é um lugar mágico, a sério. Simplesmente ADORO! O castelo e o palácio no topo da colina são óptimos. O Palácio da Pena é muito colorido na parte de fora, mas com um aspecto sóbrio no interior. Muito parecido com o palácio, Sintra tem um lado muito bonito, com todos os seus jardins e belas paisagens, mas também temos o meio da vila, onde a azáfama é muita!
Têm que visitar, eu recomendo mesmo!

 Alguma vez lá estiveram? Se sim, gostaram? Contem-me ;)

Beijinhos e chocolates
Rita *
*SIGAM-ME NO LUUUX AQUI (Cliquem no botão "follow" por baixo da foto no lado direito)*

Sem comentários:

Enviar um comentário